Wednesday, November 7, 2007

24.märts- Madriid...-Kohal-...Marrakech

Madriidis oli eile väga vahva. Panime oma suured kotid lennujaamas pakihoidu, sest ei tahnud neid linna kaasa tassida (7.20 eurot)
Linnas läksime oma hostelisse, mille olime juba varem Eestis ära broneerinud. (Los Amigos- 4 in=72 eurot/öö). See oli üks naljakas koht. Toauksed lukku ei käinud ja meie toas oli 3 narivoodit. Ühes neis magasid Austraaliast pärit poisid.
Õhtul läksime keskväljakule sööma. Seal oli imeilus tuledesära. Hästi kaunis. Einestasime ühes pisikeses Hispaania restoranis. Teenindus oli vägev, aga koht oli räpane. Kokk tõmbas pliiditaga suitsu ja laua pealt pühiti praht otse põrandale. Me sõime paellat.
Hommikul oli meil hostelis hommikusöök. Sai moosiga ja kohvi. Saime natukene ikka midagi kõhtu. Öö möödus küll nii, et mobiiltelefonid olid nööriga voodi küljes ja padja all.
Päeval otsustasid Kädi ja Ando shoppama minna. Meie Matsiga tahtsime Madriidi tundma õppida ja otsustasime rändama minna. Ilus, ilus, ilus,....kõik oli nii ilus. Kõik pargid jne...
Kõige ilusam oli lossi juures. Lossipark oli imeline. Õues oli soe. Lilled õitsesid ja päike paistis. Kell 17:45 ootas meid taas EasyJet lennuk, mis alustas retke Marrakechi suunas.

MARRAKECH
Lennujaamast väljudes algas esimene kauplemine. Kohalike taksomeestega. No seal võis lausa närvi minna. Täiesti võimatud mehed. Saime taxo 90DH ja selle raha eest ei pidanud me isegi oma kotte ise tassima. Marrakechi jõudes...huuuuhh! OI kui PALJU INIMESI! See oli nii naljakas. Mida nad siin sagivad kõik. Jeerum kui palju neid on...
Taksost väljudes oli mei mitu ohtliku olukorda ja me oleksime pea 50 taxo alla jäänud.
Leidsime endale hotelli keskväljaku lähedal. Jube kahtlane on seal kõik. Meie passid võeti ära, lubati tagasi tuua. Mul oli neid jube raske usaldada, aga siiski. Saime oma toa kätte. See oli koomiline. Me saime oma toa uksevahelt peaaegu käe läbi panna. Meil olid toas ilusad metallist voodid, mis olid kõik kokku lükatud. linad olid hallid ja kahtlased. Padjad...ooo padjad. Mul ei õnnestunud isegi lohku neisse jõuga taguda. Aga see kõik tegi meile ääretult palju nalja. Mina siiski linadevahele ei julenud ronida ja ma magasin magamiskotis. Hotelli eest maksime me 240DH/4 in/1öö.
LÄksime süüa otsima. Õhtul tulid peaväljakule toidukärud. Neid oli seal mustmiljon. Kõik toimus kohapeal. valmistamine, nõudepesu jne...
Päris räpatakas! :) Lauda toodi igasugu mudru. Alguses oli jutt "4 free" aga pärast...." no-no-no..." Aga see selleks. Me oleme turistid, pigistame silma kinni ja naudime puhkust. Laudlinaks rebiti meile paberitükid. Kakud on siin maal imehead. Kädi sai endale õlisupi, kus oli isegi riisi pandud. Kuigi tellis tavalist riisi.
Apelsinimahl on super. Seda pressitakse kohapeal ja apelsinivankreid on terve linn täis. Mõned tahavad seda lahjendada...peab jälgima seda asja. 3DH on 1 klaas. See on hea odav ja täidab kõhtu.
Vannituba oli meil lahe. Seintes olid mingid kahtlased plekid ja kui vannituba aurama hakkas ja niiskeks muutus siis ei tohtinud sinna kauaks jääda. Võis elektrit saada, sest juhtmed olid lahtiselt igal pool ja mitte MacGyveri teibiga korrastatud. Kädi ja Ando paraku sooja vett ei saanudki. Aga me oleme ikkagi kõik rõõmsad. Meil on puhkus...Naljakas puhkus.
Meie toas jäi kraan jooksma ja Mats pidi meie vee üldse kinni keerama....Vägev!
Eestis ei näe selliseid asju mida siin...ausalt!