Tuesday, November 6, 2007

29.märts - Safi

Äratus oli 7:30 ja hopp pakkima. Väike hommikukohvi , check out hotellist ja bussijaama. Nüüd saame siis aru miks pidime me kell 9:00 olema kindlasti kohal. Kohe kui me bussijaama jõudsime oli buss juba praktiliselt valmis väravast välja sõitma. Oma pagasi saime me bussi alla panna ja iga koti eest maksime 10DH. Saime aru, et seda on kindlasti palju kuid ei tahtnud maha ka jääda. Buss väljus 9:09, mitte 9:30. Mõtlesin, et kui Tartu.-Tallinn liin nii palju varem väljuks oleks palju pahandust. Aga...me oleme Marokos! :)
Bussiakendest võin looduses näha meeletuid prügihunnikuid teeservas ja kuivanud jõgesid.Teed on jubedas olukorras. Bussis sai aga palju nalja. Minu aken oli pooleldi lahti ja ma ei riskinud sellega, et see eest kukub. Seepärast otsustasin sinna mitte toetuda. 26km veel Safisse. Bussis on nii, et kui keegi soovib maha minna siis bussis on inimene, kes hõikab juhile "jalajalla...!" ja bussijuht võtab hoo aeglasemaks. Soovija hüppas vaikselt maha ja me jätkasime sama hooga reisi. Kui asju oli palju, buss peatus.
Mõtlesin endamisi, et kui ma peaksin kunagi hambaarstiks hakkama siis oleks mul Marokos kuhjaga tööd. peamiselt väljatõmbamine ja valgendamine. Muidugi ka uute kroonide paigaldamine.
11:30 ajal jõudsime Safisse.. Kaart oli meil toredasti ees, aga ei leidnud kohta, kus me seal kaardil asume. Tüdrukud jäid kohvikusse ja poisid läksid hotelli otsima. Ja esimest korda teenindas meid siin riigis naine. Ja see kohvik oli väga puhas. Esimene plusspunkt kohvikutele Marokos. Sain oma käsi seebiga pesta! jee...
Poisid leidsid hotelli 290DH/1öö. Pidasime seda kalliks. Otsustasime Matsiga edasi trampida ja leida midagi paremat. Leidsimegi. Anis hotell- 159DH/öö/touble room. See oli okei kui välja arvata need meeletud kunstlillesülemid ja roosad seinad. Kui ma alguses mõtlesin, et see on ilus linn siis enam ma nii ei mõelnud. Siin ei ole üldse äge. Alguses võtsime hotelli 2 ööks, aga otsustasime ümber. Me ei jää siia linna nii kauaks. Homme liigume edasi. Saime kenasti 1 öö rahad tagasi.
Liikusime siis Safis ringi. Käisime savipottide muuseumis. Sealt avanes super vaade linnale. No see vaade oli ka ainus, mis linnas ilus.