Tuesday, November 6, 2007

30.Märts- Safi-El Jadida

Ei maganud ma öösel hästi. Olin lausa Matsist kinni krabanud ja teda lausa korra tugevastu näpistanud. Eestist sain hommikul natukene halbu uudiseid ja seoses sellega pani mind imestama kui palju suudab minu õde 1 sõnumis ropendada. See oli kohati naljakas. Õnneks järgnes halvale uudisele kohe rahustav.
Ando koputas meie uksele! S.O.S- Kädil on põhi täiesti alt ära (juba terve öö). Pole siin naljakat midagi. Nende toa prügikast oli täis Smecta pabereid. Saame hakkama. enam-vähem on asjad kontrolli alla saadud.

Ei jää muud üle. Kotid selga ja minekut siit Safi linnast, kus on ainult 1 suur müür, 1 suur aed, 2 suurt Mehhiko puud, 1 keraamikamuuseum ja suur sardiinitehas, kus tehakse aastas 30 000 tonni sardiine! Head isu neile! :)
Jah, hooga minekut ja suund bussijaama läks päris võlssi. Suurte kottidega marssida polegi nii lihtne.Võtsime takso(d). Minu ja Matsi taksojuht sai väg-väga pika seletamise peale (ja Matsi juba selgeks õpitud Prantsus keele) aru kuhu me minna tahame ja, et Kädile ja Andole asja lihtsamaks teha kirjutas ta nende jaoks kohalikus keeles sildi, et nad selle oma taksojuhile annaks. Nenede esimene taksojuht osutus paraku aga kirjaoskamatuks. No, mis siis ikka..võtsid järgmise. :) Teine kord näkkas (linnas oli takso hinnaks ükskõik kuhu sõites 6DH). bussijaamas uuris meie taksojuht kohe välja kust ja mis kell meil buss El Jadidasse läheb. Taas kirjutas ta meile sedeli, et meil kassas lihtsam oleks. Bussipilet maksis 45Dh. Lisaks veel ka pagasimaks. Meie kotid kaalusid kokku 46 kg ja me pidime oma kottide eest maksma 5DH lisaks. Muidugi jäid meie suud pärani, sest viimane kord maksime 40DH. Saime tünga! Safist-El Jadidasse on 3h maa sõita.
El Jadidasse jõudes oleme rõõmsad. Siin on lahe. Leidsime ruttu ülesse hotelli Royal (soovitame soojalt). Nagu igas hotellis, kontrollisime ka siin sooja vee olemasolu. Olemas! saime 4.inimese toa, rõduga tänavale, ranna lähedal, 2 suurt abieluvoodit kokku 1 öö/384DH. Ainuke miinus oli selle toa juures see, et toas oli klaasist vannituba ja sellest paistis enamus läbi. Ka kostis see väga hästi läbi! Aga see tegi meile vaid nalja. Sest MArokos peab nalja saama! Asusime siis kiiresti randa otsima...rand olemas,aga keegi ei päevita. Kedagi...vaid poisid, kes jalkat taovad...Pettumus! Aga neid 20-t jalgpallimeeskonda rannaäärel vaadata oli ka vahva.