Tuesday, November 6, 2007

26.märts-Essaouira



Täna hommikul piilus päike meie tuppa. Finally!
Ma olin juba valmis selleks, et täna ei saa ma kuskilt korralikku läbiküpsetatud omletti. Nii ka läks. Taas oli minu taldrikul vingerdav munakogu. Olen jonn!
Kirjutasime end hotellist välja ja asusime bussijaama poole teele, et Essaouira poole suund võtta. Otsustasime minna taksoga, sest buss oli juba läinud. Taksohind koos kottidega oli 500DH, 700DH asemel. Taksojuht sõitis päris kiiresti. Õues oli meeletu palavus. 2h ja oleme kohal. Taksojuht on vaikne, aga kimada ta oskab. Aknast paistavad mäed. Rohelist on vähe.
Kohal! Meriiiii...ja kui ilus liivarand. Rohelised puud ja hunnik siniseid kalapaate. Ilus! Lõpuks ilus. Puhkuse tunne tuli täna!
Üks kohalik mees haakis meile end sappa. Pidime ta kuidagi maha raputama. Ta soovitas meile ka kuskil pissitänaval üht korterit, aga selle ruutmeetreid oli vist 3x3 ja see oli ilmselgelt meile väike. Otsisime edasi. Lõpuks leidsime kena korteri. 300DH/öö kahele. Siia jääme me lausa 3-ks ööks. Meil on elutuba, rõdu, köök, vannituba sooja veega. Super. Ainult, et WC-l ei ole lage ja kõik on kosta :)
Õhtul käisime peaväljakul söömas. Homme hakkame seiklema!

No comments: