Tuesday, November 6, 2007

28.märts- Essaouira

Ärkasime kella 1100 ajal. Ei ole võimalik. Magasime pea 14h.
Sõime hommikust kodus. Varusime toredasti kakke, juustu, tomatit, vett ja kohvi. Mmmm....

Meie Matsiga otsustasime randa minna. Kädi ja Ando jalutasid ise. Rannas läks taas (2x 25DH), aga see oli mõnus. PÄIKE! Läksime hiljem M-ga bussijaama otsima, et homseks piletid ära osta (tuli välja, et see oli üks paganama õige tegu). Bussijaam oli naljakas. Kogu see piirkond oli naljakas. Nägin üht turistipaari, kes otsis meeleheitlikult, kust kaudu linna saaks. Kui meid ei oleks olnud, ega nad ei oleks seda nii kiiresti leidnud ka. Juhatasime neid meeleldi. Sest see oli ghetto! Jeah!
Buss väljub homme kell 9:30 kuid meile öeldi, et peame juba 9:00 kohal olema. Piletid maksid 30DH/per face. Kotimaks pidi kohapeal selguma.
See oli üks vahva päev. Nägin taas turul päikese käes lõõmamas loomaliha. Lettid olid seda täis ja ka tore kärbsepilv uudistas neid vahvaid lihatükke. See ajas mul natukene südame pahaks. Aga muidu oli turul väga vahva käia. Ostsime puuvilju.
Õhtul käisime restoranis söömas, kus toodi meile lauale cous-cous ja meeletu hunnik ühepajatoitu. :)