Tuesday, November 6, 2007

27.märts- Essaouira

Hommikul ärgates oli laud jõhvedamist täis. Eestist kaasatoodud näkileivad kohaliku banaaniga polnud päris see mida me oleks hea meelega söönud, aga mis sa teed..,
Otsustasime välja sööma minna. Kohvi...mmm
Siin reisil olles olen ma täheldanud, et olen toidu osas väga pirtsakas. Mulle on ääretult tähtis toidu väljanägemine. Kui see ei ole ilus siis ma keeldun asju suhu panemast. Hommikusöök maksis 24DH. Selle eest sai muna, saia, kohvi ja teed.
Linna üks ilusamaid kohti oli Skala promenaad. Suur linnakaitsemüür kahuritega. Sealt avanes super vaade. Lained möllasid. Rannatool maksis 25DH. Päris kallis päevitamine! :)
Mõtlesime, et teeme lõunasöögi kalasadamas. Sinna tuuakse värsked kalad ja neid saab lasta endale kohapeal kohe küpsetada. Muidugi olid sööki noolimas ka meeletud kajakaparved. VAlisime endale sobiva kala välja ja lasime grillida. K ja A otsustasid mereannivaliku kasuks. Neil olid taldrikud igasugu vingerdisi täis. Ja meie maksime M-ga ikka rohkem. Aga kala oli väga hea. Õhtul käisime promenaadil päikeseloojangut vaatamas.. Super! Super! Istusime müüril ja nautisime kuni päike tegi Zzzzz ....ja kadus.

Palju õnne Helenile!

No comments: